۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

شبه! مي‌خوام بخواااااااااااااااااااااااااااابم!!!

آقاي هيات!! كسي كه همسايه از شرش در امان نباشه به بهشت نمي‌ره (پيامبر)! حالا هي حسين، حسين بكن و وعده بهشت مفت به ملت بده!

۱ نظر:

آرمان گفت...

سلام متحد قدیمی.
می خواستم در مورد " مجردها به بهشت نمیروند" کامنت بذارم دیدم بسته شده. حالا با اجازت اینجا می نویسم.
ببین متحد، شاید گاهی لازم باشه از بالاتر به موضوع نگاه کنی. یعنی به عنوان شخص ثالث بین خودت و اون فردی که کارش رو نمی پسندی. حالا هر کاری.
من هم مثل تو اگر کسی بی دلیل باهات چنین برخوردی کرده ناراحت کنندس و کارش خوب نبوده اما قبلش لازمه ببینی آیا بی دلیل بوده؟
شاید کسی هم که تو رو دعوتت نکرده دلیلی داشته غیر از اینهایی که تو فکر می کنی.
به عنوان مثال من برای عروسیم خانمهای مجردی که از دوستانم بودند رو دعوت کردم. خانمهایی که دوستم بودند و ازدواج کرده بودند رو هم دعوت کردم. بدون نگرانی از اینکه حالا همسر من چی فکر می کنه یا شوهر دوستم چی فکر می کنه. می دونی چرا؟ چون هیچ نگرانی از بابت هیچ چیزی نداشتم. اما راستش یکی دوتا از خانمهایی که باهاشون مدتی هم دوست بودم رو دعوت نکردم و حتی به همسرم هم گفتم که فلانی تا بحال دوست من بوده اما دعوتش نمی کنم به این دلیل و اون دلیل. مثلا یکی از این افراد رفتار مناسبی نداشت و من به عنوان کسی که متاهل میشه دیگه نمی خوام توی جمع دوستانم باشه. سوء تفاهم نشه ها. نمیگم تو رفتار نا مناسبی داشتی که اون فرد همکارت تو رو به اون دلیل دعوت نکرده ها. من که اصلا همکارات و رفتار تو رو نمی شناسم . اما منظورم اینه که یکطرفه قضاوت نکن. این کار راحتیه که کسی رو در نبودش به تفکر قدیمی و ... و ... متهم کنی. شاید دلیل و مشکل جایی دیگه باشه.
این بود نقدی دوستانه از یک متحد قدیمی.
تا بعد.